Måndag

Vad ska man hitta på idag då? Jobb ikväll. Och så ska mamma komma ner med palt till mig! Så det blir gomiddag på jobbet! Sen kommer min gamla musiklärare så ska vi spela lite flöjt! Är alldeles för länge sen sist nu. Kanske tar fram den redan nu och smygbörjar. Vi får väl se.

Har sett gårdagens avsnitt av Gossip Gilr nu på morgonen. Kändes förresten lite konstigt då jag steg upp imorse, för det var alldeles mörkt i rummet. Igår fick jag ju knappt sova nå eftersom det var ljust redan då jag la mig. Men igårkväll satte jag upp mörkläggningsgardinen, så det var ju inte så konstigt att det var mörkt i rummet i morse.

Väldigt osammanhängande inlägg, men vem bryr sig?!

Kanske bäst att börja klä på sig, kan ju inte gå omkring i pyjamas då det kommer hit folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0