Mitt nya jag

Jag är ju en sådan människa som alltid har mobilen med mig. Överallt! Jag överlever nästan inte utan den, även om jag känner att det är skönt att vara utan den ibland. Eller, inte vara utan den, men att vara någonstans där det inte finns täckning. Som i stugan till exempel. Så min mobil är som min vapendragare (visst brukar man säga så om saker eller personer man alltid har med sig/är med).

Igår spenderade jag ju som sagt en massa pengar. Den här spenderade jag mest pengar på:


Mitt nya jag - iPhone 4!

Har precis nu fått igång app store och håller på att ladda ner lite appar. Kommer bli mycket spelande den närmaste tiden känns det som.

Nu ska jag i alla fall ut och motionera och prova Spotify i mobilen, få se om det fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0