Blåsarläger

I helgen har det som sagt varit Blåsarläger i Lillstrand. Har ju inte kunnat vara med så mycket pga jobb, men igår var jag med från 11, och det var kul! Jag var ganska trött stundvis under dagen, men har man bara sovit drygt 4 timmar under morgonsidan av natten så är det ju inte så konstigt. Blev betydligt piggare efter lunchen!
Efter dagen var slut så satt jag och Stina uppe till 1:20 och skrev fanfar. Och så upp 7:30 imorse igen. Så med det tackar jag för idag och säger godnatt.


Jag i krokodildräkt.


Puss på dig min räddare i nöden!

Dom här bilderna säger väl allt?! Hade en lek med en liten tvist, att rädda prinsessan Gundelina från den elaka krokodilen. Och i slutändan så kom ju faktiskt Batman och räddade den sköna mön!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wiklund

Känner igen batmans skor.

2011-08-15 @ 10:11:29
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0