En nästan vanlig dag

Har jobbat idag, 8-15:30. Hade tänkt hinna med en massa saker, men det blev att jag gjorde en helt annan grej istället. Får försöka hinna det jag hade tänkt göra idag imorgon istället. Nämligen att baka en filbulla och att städa klart i blöjförrådena. Idag blev lunchen så sen, så jag kände att det skulle bli stressigt. Gjorde lite pappersgöra istället, sådant som man inte tänker på behöver göras men ingen gör. Skulle borda städa kyl/frys/skåpar på jobbet också, men det kanske jag hinner göra i helgen.

När jag hade slutat jobba cyklade jag hem, bytte om och for och gymade med Elli. Sedan blev det en solning som avslutning. Känns som en bra vecka det här! Känns att hösten är här och att man börjar komma igång med allt igen! Är ändå stolt och nöjd över mig själv som har kommit mig ut och springa ca 2 gånger i veckan under sommaren. Jag brukar vara en sådan som lägger av helt med träningen under sommarens 3 månader. Men nu är det ändring på det, hösten är här!


Alltid lika glad!

Har varit förbi mina trollungar ikväll. Det började med att jag behövde köpa en grej på affären. Tänkte att jag kunde slå tre flugor i en smäll och fara förbi med Johans fiskegrejer och samtidigt träffa han och flickorna (Zara, du räknas in som en av flickorna). Trodde att åtminstone Ronja skulle vara på gång att lägga sig, men hon har tydligen sovit så bra idag, så hon var vaken och uppe då jag for för 30 minuter sen. Men dom skulle båda gå och sova då, Bella var gode så trött.


Alltid lika "lätt" att få med på bild.

Nu blir det att lägga sig och läsa. Hade tänkt se klart en film jag börjat på, men det får bli en annan dag. Kände för att lägga mig tidigt och mysa med en bok i sängen istället. Så kanske man har turen att man somnar tidigt och är extremt utvilad kl 7 imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Sötnosarna!



Sv: inga miljoner men dock typ 350,- skulle jag gissa! Men min har jag haft typ ett halvår och det är inte nära slut än. Den blir så dryg då det är rollers och man inte trycker ut en klick.

2011-08-18 @ 00:36:25
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0