Horoskop

Läste mitt horoskop i tidningen nu ikväll innan jag skulle fara hem från jobbet. Det första som står där är: En dag med en lite överraskande incident på programmet." Vad det fortsatte med kommer jag inte ihåg, något om relationer tror jag. Men jag kan tala om att dagens horoskop stämde verkligen! Till 100%! Det var nämligen en som kräktes ikväll. Det är väl en överraskande incident om något!
Men som Elli sa, vi borde vara immuna nu då vi hade magsjukan i våras. Magsjukan från h-vetet. Jag har inte tänkt bli sjuk! SÅ ÄR DET BARA! Vet inte om vitpepparkornen hjälper, men funderar på att göra världens starkaste tzatziki imorgon, för vitlök är väl bra. Eller?

Kommentarer
Postat av: mamma

du äter både vitpeppar och vitlök så det ryyyyker ur öronen på dig och spritar dig hundra gånger per gång. Det räcker nu lr hur

2011-08-17 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0