Men alltså...

Mina beräkningar för gårdagen/natten stämde nästan. Hade räknat med att sluta kring 3, och vara i säng kl 4. Och 4:05 släckte jag lyset och somnade.

Jobbade ju på Sofie och Nisses bröllop igår. Gud så fina dom var! Och hennes hår! Åh, me want!
Var där som serveringspersonal och bartender. allt gick fint och dom var jättenöjda, så då är vi det med!

Nu kanske ni undrar vad jag gör vaken den här tiden? Kan tala om att jag varit vaken i en timme. Så drygt! Vaknade runt halv 9, men försökte somna om i säkert en halvtimme, men det gick nu bara inte. Typiskt som sagt.

Nu ska jag äta frukost, är hungrig som en varg! sedan blir det att fara förbi Pärlugglan en sväng innan jag ska iväg på Blåsarlägret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0