Stay Alive

Vaknade vid 9 idag. Har hunnit se gårdagens Love Bites och CSI innan jag for ut och sprang en sväng. Ingen lång runda, men jag hann se 108! Bilnummerleken ni vet.
Sen jag kom hem så har jag ätit pannkaka, pratat med Erika och sett filmen Stay Alive. Hade blivit tipsad om den av en arbetskompis.


Filmen handlar om ett gäng ungdomar som kommer över massa tv-spel, bland annat spelet Stay Alive, ett spel som ingen har hört talas om. När de börjar spela spelet så händer underliga saker runt omkring dem. När helt plötsligt deras vän blir mördad på precis samma sätt som hans rollfigur dog i spelet inser de att det inte är ett vanligt spel. De måste nu försöka hålla sina rollfigurer levande tills de har hittat den skrämmande bakgrunden till spelet, och fått stopp på det.
Filmen är baserad på den hemska men sanna historien om Elizabeth Bathory.

- Wikipedia

Vad tyckte jag om den då? Den var bra, lagom spännande. Lite drygt slut bara, jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Det borde ju gå bra, men man vet aldrig vad dom tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0