Svensktoppen nästa!

Det damp ner ett brev från Sveriges Radio idag. Mysko tyckte jag, vad har jag med dom att göra? Började fundera om det skulle stå något om att dom är med i TV-licensen eller så, men det var det inte. Långt ifrån. Kuvertet innehöll detta vykort:



Jag ska få vara med och bestämma vilka låtar som är bäst i Sverige just nu! Inte tråkigt alltså! Kommer att vara med och rösta i 4 veckor från och med på söndag. Så det jag rösta nu, är det som spelas upp nästa söndag.
Tyvärr kommer det lite olägligt, min juryplikt. Hade passat bättre dom 4 nästkommande veckorna, men jag ska göra det bästa av situationen. För inte tänker jag låta det rinna ut i sanden inte, nej nej! Det här är blodigt allvar! Det är min plikt som svensk medborgare!


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, men grattis!!

2011-08-24 @ 22:10:08
URL: http://norenklattrar.blogg.se/
Postat av: mamma

Heja Lotta :)

2011-08-25 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0