Luciadagen

Det händer mycket så här på Luciadagen! Steg upp 6:30 för att kunna vara hos Johan och Zara kl 7. Zara for iväg och jobbade och jag hjälpte Johan att klä och fixa flickorna Luciafina. Blev lite fotografering vid granen också, blir att kolla igenom bilderna ikväll. Sedan for vi iväg till dagis för lite Luciafirande. Riktigt mysigt!

Har hunnit vara och handla för lite julgodistillverkning, men upptäckte då jag kom hem att jag glömt handla vissa saker. Måste alltså tillbaka på Konsum i eftermiddag. Har även hunnit köpa ännu en julklapp!

Nu ska jag börja traska iväg till dagis igen. Johan får skjutsa hem mig och Isabelle så får vi äta lunch hemma medan Ronja ska äta på dagis. Hon håller ju på att skolas in, så Johan måste tillbaka dit. Sedan ska vi gå alla fyra på VuxenBarn, tror tomten skulle komma på besök. Och så skulle det visst vara lite knytkalas också.

Avslutar dagen med jobb från 16. Blir kanske lite julbak- och pyssel när jag kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0