37,6

Har inte mått väl på hela dagen, speciellt inte sen efter middagen. Har fått kramp i magen lite då och då. Inte värst farligt då det bara har hållt i sig kanske 5 sekunder, men det har inte varit speciellt skönt. Att jobba i ett evigt surr och inte må helt hundra är inte någon hit. Men nu är jag hemma, och är ledig i två dagar! Eller ja, onsdagkväll ska jag jobba på Hotellet, men det är ju ett helt annat jobb i en helt annan miljö. Och tills dess tror jag dessutom att magen ska må bättre igen, så då är jag fit for fight!

Nu ska jag lägga mig och se på CSI som jag precis spelat in. Kanske värmer frökudden och lägger på min onda mage, tar två panodil och mår gott. Kollade precis om jag hade någon feber, vilket jag otroligt nog hade. 37,6 grader ligger den på, vilket betyder lite feber för mig som är en lågtempare. Inte konstigt att jag kände mig lite febrig på jobbet.

Imorgon kl 11 drar jag iväg med Annika och Anton på polargymet och tränar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0