Dött internet

Mitt internet har dött hemma. Eller så är datorn knäpp. Vet inte vilket. Satt länge igåkväll och klicka än hit än dit, skrev in lösenord och greja men inte att jag fick något internet för det. Man känner sig sjukt handikappad utan internet, och hur sjukt är inte det egentligen?!

Blev uppväckt av Jimmie imorse, han ringde redan 5:30 och undrade om inte jag kunde börja lite tidigare idag, hon som skulle börja 6:45 var sjuk. Så där rök min "sovmorgon". Och tror ni att jagh lyckades somna om sen? Nej då, jag låg och halvlura fram tills klockan ringde (ja, jag kom faktiskt ihåg att ställa om alarmet).

Slutar 15, då går jag hem och packar och åker sen till Vidsel, jobbar på Hotellet ikväll. Och imorgonkväll också. Så jag måste fundera vad jag ska göra hela dagen imorgon i Vidsel, men jag tror nog att jag ska se lite Supernatural som mamma spelat in sen flera månader tillbaka. Så hon får börja radera litegrann. Är väl en sisådär 10 avsnitt eller så.

Nej, nu börjar min 30-minuters rast att ta slut.

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Hehe morgonstund har guld i mun :-)

2011-02-15 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0