Dumma Lotta

Min mage mår INTE bra idag. Men det var väl inte så svårt att räkna ut med tanke på hur jag och mamma har levt i helgen. Liggandes på rygg och ätit en massa socker. Huvva, inte bra.
Men nu är det skärpning från och med idag. Igen. Jag vet. Men jag måste börja leva som vanliga människor, leva på riktig mat och inte på socker. Och nu har ju faktiskt magen sagt sitt, så det är väl bäst jag lyssnar på min kropp.

Om två timmar är man på jobbet, hur jobbigt kändes inte det efter 3-dagars ledig helg? Men imorgon ska jag ha sovmorgon. Ska städa och träna och på kvällen kommer det två roliga prickar hit som ska käka middag och sen ska det planeras lägeraktiviteter! Och det låter ju rätt bra tycker jag.

Nu ska jag skicka iväg en Ellos-beställning tror jag. Sen blir det lite pappersplock eller så innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0