En riktigt trevlig helg

Startade helgen med en styrketävling. Och sedan bar det av till Luleå för hotellövernattning och party! Var iväg med Elli, Karro och Malin från jobbet. Tack för en jättekul helg!
Kom till Luleå strax efter 18. När vi kom på hotellet upptäckte vi att bokningen inte hade gått igenom, men dom hade rum kvar så vi fick oss våra rum ändå. Snabbfix innan vi gick tvärs över gatan och åt på Baan Thai, friterad kyckling och sötsursås för min del, avrundad med en halv portion friterade jordgubbar med glass. Så sjukt god glass har jag nog aldrig ätit förut! Gott var det, men jag mådde inte så bra i någon timme efter det. Blev nog för mycket friterat tror jag.


Elli och Malin.


Jag och Karro.

Sedan såg vi mello, spelade "Hur fan visste du det" och körde sanning och konka-loppan. Sedan blev det omfixning och så drog vi iväg ut på Cleo. Vi hade egentligen inte tänkt gå dit, men man fick gratis inträde då vi bodde på hotellet. Så vi gick dit. Men oj så lite folk där var. Och bara medelålders! Efter en timme typ så for vi och ställde oss i kön in till Allstar. Tänkte att det borde ju vara något bra om det är lång kö. Men då svek Malin och Elli och for till hotellet. Så det blev bara jag och Karro. Efter att ha kommit in så upptäckte vi att det inte fanns något dansgolv, kändes mer som en jättestor ungdomsgård. Och då fick vi sms av Malin att dom var på Cleos! Så vi försökte skynda oss dit, men då vi kom dit så fanns dom inte där. DÅ hade dom gått tillbaka till hotellet. Men jag och Karro dansa loss på dansgolvet och fick höra våra favoriter om och om igen! Och tydligen så var det en gubbe som trodde att vi var mer än kompisar, han såg det i Karros ögon. Haha! Vad folk kan få för sig egentligen. Vid halv 3 blev det Max innan vi gick hem och sov.

Imorse steg vi upp vid halv 10 och gick ner och åt frulle. Man fick grädda sina egna våfflor! Sjukt gott! Blev en till frukost, och så åt jag en till lunch! Man måste ju passa på när man kan sitta på frukostbuffé till kl 12!
En snabbrunda på stan innan vi åkte hem.
Och sen jag kom hem har jag suttit här och sett inspelade avsnitt på TV.

Nu ska jag spela ett spel från Zylom.se, var väldigt länge sen sist. Så då dödar jag en timme. Och sen kan det hända att jag faktiskt skurar!

Kommentarer
Postat av: Karro

Det var verkligen en rolig helg! Nästa gång ska jag ha solbrillorna på mig! ;)

2011-03-02 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0