Farbror Polisen

Igårkväll var jag till Anton och Annika för att se film. Kom därifrån ca 22:30. Hinner inte vara hemma i mer än 5 minuter då jag hör ljud från trapphuset. Kände mig lite nyfiken så jag sprang till kikhålet i dörren och tittade. Och vad ser jag? Jo, först ser jag en mörkklädd man som står högst upp i trappen till översta våningen, och nedanför han ser jag en polis! Ser och hör att polisen säger något till en människa som står längre ner i trappen och som jag inte ser. Sen går dom två upp. Strax efter kommer det en till polis och går uppför trappen.



Tror ni man blir nå nyfiken? Vad är det som händer egentligen? För det kan ju inte ha varit något väldigt allvarligt, eftersom det var helt tyst och lugnt. Efter ca 15 minuter så börjar det leva om i trappen igen, så jag springer och kollar. Då går det ner tre poliser. Någon minut senare kommer det två människor till och går ner.

Vad var det som hände?! Hittar ingenting på PT på nätet, men det kanske inte ens kommer in någon notis i tidningen. Måste kolla PT då jag kommer hem till Vidsel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0