Frozen



"En skidweekend förvandlas till en mardröm då tre skidåkare sent på kvällen blir fast i liften. Det är för högt för att kunna hoppa ner, men för kallt för att de ska kunna sitta kvar. När en av dem ändå ska göra ett försök att hämta hjälp visar det sig att det som döljer sig i mörkret är långt värre än att frysa ihjäl..." - CDON.com

Riktigt bra film! Läste en recention på den där killen beskrev den som riktigt bra, trots att det inte hände så mycket. Måste erkänna att jag känner precis likadant. Dom sitter ju liksom fast där dom sitter och kommer sig ingenstans. Men historien lever sig ändå vidare och filmen är helt klart sevärd!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gah! Shit jag blir rädd bara jag läser om den :)

Huvva, farligt farligt :) tror jag skulle vara gömd bakom en kudde hela filmen :)

Och tyvärr har jag så mycket kläder och saker i min resväska så du ryms inte i den till teneriffa :)) hihi

2011-02-02 @ 19:59:20
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0