Konad Nails

Hittade en blogg som visade skitsnygga naglar, och hänvisade till något som kallas för Konad Nails. Här kan ni titta på en video på youtube.com.

Måste faktiskt säga att det inte alls var lika lätt för mig som det var för henne på videon, jag fick göra om och göra om hela tiden, det ville inte riktigt fastna. Det var som att vissa mönster gick lättare, men jag vet inte. Jag är nog väldigt ovan än. Men övning ger färdighet!





Köpte grejerna på Nelly.com, och jag måste säga att snabbare leverans har jag ALDRIG varit med om! Jag skickade iväg beställningen söndagkväll vid 20-tiden, och i tisdags kom det. Härligt! Heja Nelly.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0