Lugn onsdag

Igårkväll satt vi i flera timmar och planerade lekar till helgens läger. Kommer bli så kul! Det tog tid, men det kommer säkert bli kul för barnen! Det skulle jag tycka om jag fick vara med.

Sitter i Vidsel och gör ingenting. Jag och mamma har sett tv avsnitt av Medium, men sen blev hon så trött, s hon har powernapat en stund medan jag har suttit och läst bloggar. Nu är hon i telefon, så vi ska nog se klart Mediums andra säsong nu skulle jag tro. Kanske borde fixa sig lite lunch också, är inte hungig men man ska ju äta frukost, lunch och middag. Och två mellanmål. Men en lättlunch ska man väl kunna ordna sig.

Är så himla nöjd med mig själv och början på den här veckan! Har inte ätit en enda godis eller sötsak på två dagar! Och har faktiskt ätit båd frukost, lunch och middag! Hel nöjd är jag! Men sen så har jag ju haft magen i olag, så det har ju såklart bidragit till att jag inte velat stoppa i mig någonting. Uddens kanellängd som låg framme på jobbet i måndags är sjukt god, men jag kände inte all jag ville ha, bara för att jag inte mådde bra. Igår var jag inte ens sugen på något. Vi får väl se hur det går idag, har redan känt hur gott det skulle vara med en smulkaka, en chokladtryffel eller en bit brunkaka, men jag har inte tagit något. Magen mår bra idag, så jag ska väl inte ropa hej riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-10 @ 11:27:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0