Packning

Så himla typiskt. Nu blev ju halva kvällen förstörd. När jag kommit mig hem från jobbet och slängt in sängkläderna i tvätten så började jag se Glee som jag spelat in ikväll. Tror ni inte att boxern är knäpp och spelar in över 800 timmar, fastän den inte har det, och så stannar det mitt i avsnittet. Så. Himla. DRYGT! Så nu har jag fixat hem avsnittet, så blir ju att se det nu. Och packat har jag inte hunnit göra än heller. Kommer få somna först 2 inatt igen ungefär. Bläää....


Så här ser den prickiga tröjan ut som jag köpte på JC i Stockholm.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och hämta upp tvätten. Sen ska jag spela musik och snabbpacka, skriva en kom-ihåg-lapp över allt jag ska komma ihåg imorgon. Måste köpa glass, ska hinna träna och köra till Vidsel. Där ska det jobbas hela kvällen, liksom att jag måste upp strax efter 6 imorgonbitti för att jobba här.

Tänk om man kunde fördela veckans timmar precis som man ville. Vissa dagar skulle jag bara vela ha 18 timmar, medan jag andra dagar skulle behöva minst 30. Idag skulle jag behöva 2 timmar extra ikväll, plus 4 timmar extra inatt. Då skulle jag slippa stressa och ändå hinna sova ut ordentligt imorgon och slippa gäspa hela dagen. Nåja, tur att träningen gör susen.
Jag har faktiskt märkt att jag har mycket lättare för att somna om kvällarna nu. Där ett tag tog det nästan 2 timmar för mig att somna varje kväll, hade jag tur somnade jag efter en timmes vridande i sängen.

Nej, tvättstugan var det visst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0