PB i bänk

Steg upp 7:35 idag. Vet ni hur fruktansvärt härligt det kändes att lägga sig i soffan, se TV och äta frukost den tiden på morgonen? Solen sken utanför fönstret och bara känslan över att inte ha sovit bort hela morgonen var riktigt härlig! Inte för att jag kommer stiga upp 7:30 varje ledig morgon, men ibland som omcäxling kan det ju vara skönt.
Steg upp 7:35 för att jag skulle hinna iväg och träna innan vi skulle och gratta Johan. Antog att det skulle bli mer stressigt om jag skulle fara efteråt. Nu kan jag sitta här i nästan två timmar och lalla runt.
Personbästa i bänk idag! Härligt! Igår var det PB i dips, idag gick det inte alls. Men jag skyller på att jag tog ut mig rejält på bänkpressen. Johan tror jag att kan komma topp 5 i dips om jag håller mitt PB (eller förbättrar), och det lät ju lovande! Men jag vågar inte tro på någonting.
Nu ska jag googla om kolhydratladdning, så jag vet hur jag ska äta så här veckan innan tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0