Piteåshopping

For iväg till Piteå efter jobbet med Annika i hopp om att hitta något snyggt att ha på sig på lördagkväll. Tror ni jag lyckades? Nej då. För en bakverkströja och träningshandskar passar nog inte så bra. Så imorgon blir det att rota runt i Zaras garderob i hopp om att finna det rätta plagget! Hittar jag det inte blir det något så enkelt som jeans och en top av något slag.

Gissa vem som har gått och börjar bli förkyld? Så nu dricks det c-vitamin och echinaforce. Och eftersom jag har hostat sen i söndags så kör vi på astmamedicin ett tag också. Hoppas det ger med sig till på lördag, är ingen hitt att träna då man inte är frisk.

Nu ska jag iväg till AA och se film. Chao!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja verkligen inte kul. Får lite panik då man bara ligger och känner hur musklerna tynar bort :P

2011-02-23 @ 20:28:01
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: lEmmal

Jadu, annars är du så välkommen hit och titta i kläddjungeln efter nån fin party-outfit :)

2011-02-23 @ 20:57:39
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0