Iväg till Piteå

Om en stund ska jag först fara iväg på gamla jobbet och säga hej. Var ett tag sen man träffa dom flesta. Sen måste jag även lämna nå ljus också, så då slår man två flugor i en smäll.
Sen åker jag iväg till Piteå för att lämna in bilen på 2 års-servicen, och samtidigt passar man på att göra en snabbrunda på stan med Malin. Ska köpa mig ett svart nagellack och kanske ett grönt till mamma, om det finns i rätt grönfärg vill säga. Sen ska jag nog inte köpa något mer, sparar mig för Stockholmsresan nästa vecka! Längtar så otroligt massor kan jag lova!


Dagens lookilooki. Kör på mina naturliga lockar idag (fast det kanske inte syns).

Ikväll blir det första riktiga träningspasset med min bror som PT. Ska bli kul! Men jag kan berätta mer om den grejen senare.

Ha en bra torsdag! Nu ska jag bära ner julgranen i källaren. Chao!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

frillan blev jättefin =)

2011-01-15 @ 16:07:07
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0