Boda Borg

"För han har tagit studeeenteeeen!" När Martin tog studenten så sa vi (jag, Johan och Zara) att vi skulle ta med han till Boda Borg som studentpresent. Det tog bara 3 år för oss att komma till skott. Sommaren han tog studenten jobbade han skift, jag jobbade skift och Johan jobbade skift. Zara jobbade varannan helg. Sedan blev ju Zaras mage så stor, så då kunde vi ju inte fara. Men i måndagskväll slog det mig. Martin har ju semester den här veckan, Johan har semester, Zara är mammaledig. Jag är ledig onsdag. Kanske vi kan då? Och det kunde vi! Så vi har varit på Boda Borg i ca 3,5 timmar idag. Synd bara att det var en sån fin dag idag, men vi hade kul ändå, inne i berget. Vi var riktigt duktiga också och klarade av 8 rum! Inte dåligt! Tror vi fick 5 stämplar sist vi (jag, Johan och Zara med en massa folk) var dit. Så det gick ju mycket bättre idag!

Var förbi Elli då jag hade kommit hem för att hämta shortsen jag hade beställt från H&M, men jag kunde inte ha dom. Såklart. Nu ska jag verkligen aldrig mer beställa kläder över internet. Jag ska prova dom i affären, så enkelt är det. Vanskapt som man är...

Nu blir det att se film med mamsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0