Dom åt oss ur huset

Ja, det måste jag faktiskt säga. Helt ärligt. Det blev över ca 1 liter fil till frukosten imorgon, tomaten tog helt slut. Sen fick vi göra en jäkla massa ägg av olika slag, bröd, pålägg, fil, bacon. Ja, allt tog slut. Men så blir det ju när 200 pers kommer samtidigt och ska äta frukost.
Kl 12 då jag for hem var Camilla och Julia kvar och diskade. Dom hade diskat konstant sen kl 10, och frukostdisken var fortfarande inte slut. SJUKT!

Var på dop och Diggiloo igår, kommer upp bilder kanske imorgon (måndag).

Då jag slutade jobba for jag en runda på Åsen. Fast en mycket förkortad runda. Det har regnat konstant sen ca 14:30, men precis då jag krev utanför dörren så slutade det. Men det var sjukt blött på Åsen och det var fåror i barken på spåret av allt vatten som runnit. Så det blev mycket mindre än halva spåret idag. Men till veckan blir det förhoppningsvis längre rundor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0