Dubbla skift

Efter 10 dagar ska jag nu tillbaka på Fyrklövern. Kommer kännas lite konstigt, speciellt då jag vet att det har hänt väldigt mycket på en vecka. Några nya har flyttat in och så. Måste börja fara snart så jag hinner läsa lite i datorn och uppdatera mig. Känns som att jag inte har jobbat på typ en månad! Kommer kännas lite tungt tror jag nu.

Jobbade ju 7-12 på hotellet imorse. Skulle skära upp lite mer tomat då det var slut ute på frukosten, och så vips, skär jag mig i fingret! Ont gjorde det, och blödde gjorde det också. Dock inte i tomaterna! Jag är snabb ibland, fort fram med en pappershandduk och trycka hårt. Sedan plåstrade Daniel om mitt finger också, hårt! Var tvungen öppna upp det lite sen jag hade kommit hem, var rädd att få blodstopp.

Nä, klä sig och iväg och jobba.

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

SV: Jag hade allt lite tur då :] Du är så himla duktig med tårtor gumms, superfin var den! Hoppas det går bra och jobba, nu ska vi ut i solskenet!



Kram

2011-07-19 @ 16:01:36
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0