Harry Potter och dödsrelikerna del 2

Igår var jag och Jennifer och såg smygpremiären av allra sista Harry Potter-filmen. Vi är både lite småbesvikna faktiskt. Filmen var inte dålig, men vi saknade en del småsaker. Blanda annat lite mer kärlek och sorg, det visas bara helt kort. Filmen är ändå bara 2h 10min, och även fast den hade blivit 20 minuter längre så hade inte filmen varit lång för det. Och på 20 minuter hinner man få in rätt mycket. På bara 10 minuter hinner man få med mycket, och filmen skulle genast ha höjts ett snäpp!



Nåja, filmen var bra och slutet likaså. Fällde en tår eller två också, men jag hade ju inte räknat med annat.
Ikväll har filmen premiär på riktigt.

Och just ja, kolla på TV4 Norrbottens nyhetssändningar ikväll, mina och Jennifers händer kommer nog att finnas med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0