Inga jordgubbar

"Slutade" lite tidigare idag då jag for över på Ugglan med lite grejer som två utflyttade hade glömt. Så fick jag mig en surrstund med Fia på gamla jobbet, det var tydligen superlänge sen vi sågs. Hon har inte hunnit träffa mig sen jag klippte av håret, och det är ju ett halvår sen!



Då jag kom hem for jag och sprang till SunTan, solade och sprang sen hem. Jag orkade springa hela vägen utan att stanna eller börja gå! Mäkta stolt över mig själv! Det har jag inte orkat tidigare.
Har precis sett klart Trollkarlens Lärling och före det såg jag slutet på Turner & Hooch, en av filmerna på filmlistan. Borde nog ta och lägga upp den där listan snart kanske, så ni vet vad det är för filmer jag ska se.

Kl 21 blir det årets sista Morden i Midsomer. Eftersom jag råkar ha grädde hemma önskade jag att jag hade färska jordgubbar, men det har jag inte. (Dom där godingarna åt jag och mamma upp i lördagskväll efter tårtbaket.) Så det blir glass och banan till grädden istället. Som kvällsgotta alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0