Knas i magen?

Hade planerat att fara och springa idag. Sjävklart råkade det bli när det var som varmast och mest sol. Så det blev inte den rundan jag hade tänkt, utan den blev lite förkortad. När jag äntligen hade tagit mig upp på SunTan så tror jag att jag var så hungrig att jag fick kräkkänslor. Men jag drack en massa vatten och vilade lite innan jag solade så det gick som över. Sen åt jag världens största portion med mat då jag kom hem. Nu känner jag mig mysko i magen igen, så det blir gomackor och juice till en kvällsfilm.



Har redan hunnit se en film idag, Upp. Hade ingen aning om vad den egentligen handlade om mer än att en gammal gubbe och en liten scout flyger iväg med ballonghuset. Men nu vet jag ju vad den handlar om. Den var faktiskt rätt bra!

Kommentarer
Postat av: En helt vanlig Isabell

Förlåt för det sena svaret, har inte hunnit svara på kommentarer så jag gör det nu, bättre sent än aldrig ;p



ja, jag tyckte den var jättebra filmen. Fast jag måste og säga att jag tycker det är mer en tjejfilm än för en killfilm. Vad tyckte du?

2011-07-27 @ 21:01:07
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: Zara

Nej, dom har faktiskt börjat bli lika varann, nu kan till och med jag säga det;)

2011-07-28 @ 00:04:30
URL: http://zaraaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0