Sommar, sol och semester

Vilket härligt väder det har varit idag! Strax efter 10, närmare halv 11, for jag och hämtade Annika så for vi till Korsträsk och solade. När jättemolnet kom så for vi hem, och då började det regna. Men bara en liten skur, för efter jag kommit hem från affären och skulle på en liten löprunda så sken solen så fint igen. Det var rätt varmt att springa i den här värmen och under solens varma strålar, men det gick bra. När jag kom tillbaka spolade jag av mig kallt, hoppade sedan i bikinin igen och la mig här ute bakom soprummet. Låg där i ca 2 timmar, så skönt! Hann läsa ut boken jag hade börjat på.



Efter solningen blev det dusch och ordentlig intvålning, den där tanning oil som jag fått låna av mamma släpper ju nästan inte. Fick tvåla in mig två varv, ordentligt! Nu har jag ätit god middag (se ovan) och är mätt och belåten. Vi får väl se vad som händer ikväll, lutar åt kubb och film. Men just nu tar jag bara dagarna och kvällarna som dom kommer, man kan ju göra vad man vill när man har semester!

Kommentarer
Postat av: zara

Fett nice med semester!;) det är du värd!

2011-07-10 @ 19:14:16
URL: http://zaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0