Tips på bra TV-serier

Jag behöver er hjälp! Jag är ju som en del av er vet helt tokig i TV-serier, det är det enda jag gör om kvällarna. Vanligtvis alltså. Nu under sommaren så går det ju nästan inte en enda serie! Dåligt men sant. Har ju sett på Morden i Midsomer, men nästa vecka går sista avsnittet.

Jag var alltså tvungen att hitta en ny serie att se på i sommar, och Sofie tipsade om som verkade vara en serie i min smak. Kollade upp den lite och upptäckte att den började sändas på TV3 för någon vecka sen bara! helt perfekt! En kväll i veckan denna sommar är räddad! Sedan hade jag ju sett på reklam att det skulle börja en ny serie på måndag, på TV3 den med. Så det blir att se den också.

  

Men två serier i veckan är inte mycket för en som är van att se på 10 serier i veckan. Så nu behöver jag tips på bra, roliga och spännande serier! Har sett och följer en hel del, men det finns ju en massa andra serier som jag inte upptäckt än. Hjälp mig upptäcka era favoriter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag/vi är jättenöjd med mac. Det tar ett tag att lära sig den med nya program. Jag laddade hem Photoshop i macen men det är helt annars att jobba med än i pc. Så jag håller på att lära mig nu. Men datorn är väldigt snabb & man vänjer sig fort med de finesser som finns. Och det finns en massa till som jag inte haft tid att sätta mig in i. Vi har ju ganska nyligen köpt den. Men kan absolut rekommendera Mac!! :)

2011-07-14 @ 22:12:58
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Martin

Du vet om att man faktiskt inte behöver följa det som går på tv? :P



Kommer inte ihåg vad du ser på, men du kan alltid kolla in Greek, White Collar, Nikita, Walking Dead, 24, blue mountain state, Chuck, Sons of Anarchy, Californication, Community.. Sen kommer jag inte på så mycket mer :P

2011-07-14 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0