Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta

Idag har varit en riktigt slö, skön söndag. Känner mig alltid trött efter att ha varit ute hela natten, vare sig det gäller party eller jobb. Att sen bara sova drygt 5 timmar gör ju sitt. Så jag har känt mig seg, minst sagt. Ändå har jag varit ut på en liten gå- och joggingtur med Elli på Åsen i förmiddags. Så helt slö har jag inte varit.

Så vad har jag då tillbringat dagen med? Jo, att se film på datorn. Först såg jag klart tredje säsongen av Merlin. Sedan såg jag Ömhetsbevis, så nu kan jag bocka av ännu en film från Jennys filmlista hon skrev till mig en lugn dag på hotellet förra året. Tyckte inte den var så speciell. Dålig var den väl inte, men tyckte inte den var speciellt bra. Sorry Jenny.
Sedan skulle jag börja se Turner and Hooch, en annan film på listan, men jag fick inte igång den. Så då fick det bli kärleksfilm på högsta nivå, nämligen Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta.



Har ni inte redan sett den så MÅSTE ni se den! Det är verkligen en av dom bästa filmerna som finns! Ungefär som alla andra filmer som är baserade av Nicholas Sparks böcker. Se den!
Den handlar om en rik ung tjej och en fattig ung pojke som träffas en sommar och blir totalförälskade i varandra! När hösten kommer måste hon flytta hem igen, och vem vet när, eller om, dom får träffas igen?



Ryan Gosling spelar den manliga huvudrollen. Inte helt dum va?! Var tvungen kolla upp vad han hette och upptäcker till min förvåning att han är född samma dag som jag! Fast 6 år tidigare då.

Nu ska jag börja krypa till kojs. Jag vet att klockan inte ens är 20, men som sagt, jag är rätt trött nu. Och efter att ha gråtit en massa till filmen så blev man snäppet tröttare. Ska lägga mig och läsa tills ögonen faller igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0