Halva skogen låg på backen

Tisdagkväll for jag, mamma och morfar iväg till stugan. Vi blev chockade då vi såg hur mycket träd som hade blåst ner längs vägen! Halva skogen låg på backen! Helt sjukt!



Som tur var hade inga träd blåst ner på stugan, varken på våran eller gammelfasters. Hos grannarna hade en liten tall blåst ner precis bredvid bagarstugan. Så ingenting var trasigt.

Vi har klippt gräs och krattat. Och så följde jag morfar för att fixa lite "backoveen", ved att elda med då man bakar. Sen har jag blivit ganska myggbiten på mina händer också, och det kliar. Massor! Försöker att inte tänka på det för att det kanske ska sluta klia men det går dåligt. Men är man i myggparadiset så får man räkna med lite myggbett.

Och just ja, det här är mitt första videoinlägg!

Kommentarer
Postat av: Zara

Men guuuuuuud så sjukt!!!

2011-06-16 @ 20:53:57
URL: http://zaraaa.blogg,se
Postat av: Lina

Köp Xylocain-salva och smörj in myggbetten, det är bedövande och det funkar grymt bra, så man inte kliar sönder dom! Hett tips från en som är allergisk mot myggbett... ;)

2011-06-17 @ 10:47:49
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0