Helt slut

Skulle jobba frukost på hotellet idag, alltså 7-12. Hade sett fram emot en helt ledig eftermiddag, att få stiga upp på morgonen, fara och jobba och sluta till lunch. Den perfekta arbetsdagen! Men så blev det så jag lovade att stanna kvar till kl 15. Men innan jag stämplade ut hade klockan hunnit bli 16. Jag är helt slut! Har haft rast i 15 minuter idag då jag åt två små stackars mackor. Det enda jag åt på HELA DAGEN! Var lite hungrig när jag kom hem till dukat bord och färdig mat. Mums vad gott det var med makaroner och köttfärssås.



Nu är jag hemma och är lika trött. Skulle säkert kunna lägga mig och sova nu och sova till 7 imorgonbitti, men det hade jag inte tänkt. Ska lägga mig i soffan med en STOR skål med glass och kolasås, tända doftljus och bara må. Så det så. Kanske är mer människa imorgon.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0