Ingen uppdatering igår

Jo just ja, kanske ska berätta varför det inte blev någon uppdatering igår. Steg upp 6:30 för en löptur innan jobbet kl 8. Jobbade till 15:30 och 1 timme senare infann jag mig på hotellet och jobbade till 24. En 14-timmars arbetsdag igår. Puh. Hoppas att jag stannar på en ca 12-timmars imorgon, eftersom jag, som jag redan har sagt, börjar jobba 8 på fredag. Idag hade jag ju ändå sovmorgon, så det spelade ju ingen roll hur länge jag jobbade igår.
Men jag hann inte göra mycket igår som ni säkert förstår, än mindre blogga. Och ni behöver ju inte förvänta er något inlägg imorgon heller, too busy making a lot of money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0