Inget svar

Hade tänkt göra bort två telefonsamtal och hämta ut ett paket nu på rasten, men det blev ingenting av det.
Först skulle jag ringa nya chefen (tredje chefen vi har inom loppet av en månad) angående min semester, men hon återkommer först imorgon. Så får väl prova ringa henne imorgon igen.
Sedan skulle jag ringa till Skatteverket och fråga vad som hände med avdragen jag gjort för resor till och från arbetet. Har inte fått ett öre för det nämligen. Inte såvitt jag kan kan utläsa från papprena. Efter att ha tryckt mig fram får jag veta att jag är placerad i kö, som nummer 180! Och beräknad kötid var 14 minuter! Hade lite ström i mobilen, så det får vänta till imorgon också.
Paketet får vänta tills jag slutar, för regnet öser ner ute. Behöver ju inte blöta ner mig i onödan.

Nu ska jag surfa runt på bloggar i 20 minuter, sen är rasten över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0