Solig dag i Lillstrand

Idag åkte jag, Annika och Anton iväg till Lillstrand för att sola. Och ett dopp blev det också! Betydligt varmare där än på Pite Havsbad!


Vit och brun.


Köpte med oss lite gott att äta på stranden, bland annat dessa. Ändå ganska goda.

Sjukt med knott var det där, och dom gillade Annika. Tur för oss andra! blev bara biten på handen, och det kliar inte ens.

Börjar 8 imorgon och vet inte om jag ska ta en löpartur innan jobbet eller ta sovmorgon. Ska jobba på hotellet imorgonkväll och börjar 8 igen på fredag. Men jag kanske tar löpturen på fredag efter jobbet istället, så får jag lite sovmorgon efter den troligtvis sena kvällen imorgon. Så gör jag. Löpning fredag efter jobbet. Skiner solen för fullt då så ska jag sola lite innan löpningen. Så gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0