-ing

Nu har jag gjort en massa -inggrejer. Har hunnit med en solning, handling, sjukhandling, bakning och duschning. Inte illa pinkat va?! For iväg och sola som sagt, och då jag kom dit så var det ju nya rör! Wiihoo! Sedan fick jag veta att Bella hade kräkts igår (storebror, hennes pappa, ligger redan i magsjuka) så jag hörde av mig och fråga om jag skulle handla nå. Så det gjorde jag. Och handlade samtidigt till mig själv. Kan säga att jag var blöt i svett innan jag hade tagit mig dit och sen hem. Puh att cykla i uppförs.



När jag kom hem bakade jag dessa rackare. Hade fudge i en del och en toffee-fylld choklad i dom andra. Vill ni se fler bilder och få receptet, ja då får ni allt gå in på LottaBakar och kolla.

Nu är man duschad och ren, skönt! Nu blir det att softa tills man börjar jobba kl 16. Läste precis att min jobbkompis för kvällen har svikit mig, så nu blir det en överraskning vem jag kommer jobba med ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

Förlåt att jag svek dig! Men jag kan nästan garantera att det inte kommer hända igen ;) inte ofta man sjukanmäler sig men ibland måste man :(

Du måste ju lyssna på iaf Brolles låt, finns på Spotify, hehe :) Jo garanterat att nån av de sämsta och konstigaste låtarna kommer vinna, bara för att!

2011-03-10 @ 16:48:05
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0