Bild 8 - En person som du saknar



Jennifer, min allra bästa vän! Lärde känna henne på riktigt när jag gick i högstadiet, både genom hennes storebror som gick i min klass, och hennes kusin som då var min bästa vän. Sedan vi började umgås så har ingenting kunnat skilja på oss!
Hon är den snällaste människan jag känner, har ett hjärta av rent guld. Och jag har fått den lyckan att få vara hennes vän!
Just nu pluggar hon till teckenspråkslärare i Örebro, och om två veckor får jag äntligen ge henne en kram igen!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gullunge! Saknar dig..

2011-03-08 @ 12:23:55
Postat av: Erika

Nu vet jag inte hur många gånger jag försökt kommentera men inget syns...

2011-03-08 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0