China glaze

Köpte ett nytt nagellack för några veckor sen, men jag har inte haft ork eller tid att lägga upp bilder på det förän nu. Depend har ett nagellack i nästan exakt samma färg, men jag kände att jag ville prova ett annat märke, ett lite bättre märke. Och jag måste säga att det är betydligt bättre än depends nagellack. Det här torkar snabbt, även om du har på två lager. Depends nagellack torkar snabbt första varvet. Men lägger du på ett lager till kan det ta flera timmar innan det har torkat riktigt ordentligt. Så ibland är det kanske värt att betala 99:- för ett nagellack istället för 25:-. Sen så är det ju mer nagellack i china glazes flaskor!


china glaze - Sexy silhouette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0