Jobbat massor

Börjar med att Bild 2 finns uppe nu, vet inte vad som blvit fel, men den ligger uppe i ordningsföljd till och med!

Tisdag sen jag slutat jobba på Nyberga for jag till Johan och Zara en stund. Blev lite barnvakt medan dom städade hela huset. Zara började med dammsugning på nedre plan medan Johan fixade i köket. Sedan fick Johan dammsuga uppe och Zara börja dammtorka. Sedan blev det skurning och rengöring av kaminen. Under tiden så satt jag med Ronja och tittade på Babblarna ett tag. Hon satt alldeles stilla och bara tittad på data skärmen. Söting! Sedan så vaknade Bella och kom fram till mig i soffan. Trots att det är ganska länge sen vi träffades så ville hon sitta i mitt knä och visade alla sina snuttisar. Sedan lekte vi med några legoklossar. Hon är ganska smart den flickan. Hon kom på att man kunde stoppa fast dom på fingrarna, och hon lyckades få fast 4st på en hand! Sen skulle jag hjälpa henne få fast sista, och så visade hon stolt upp dom innan hon ville att jag skulle ta lös dom. Och så samma visa igen.
Sedan dom städat klart for jag hem och packade innan jag åkte till Vidsel. Jobb från 18 på Hotellet.

Onsdag så var det meningen att vi skulle örja med ett projekt hemma, men vi hann inte så lång som det var tänkt. Började jobba kl 14.
Igår jobbade jag först 7-11:30. For hem och hjälpte till med projektet innan jag for till Älvsbyn för P-möte kl 13:30. Sedan tillbaka till Vidsel för att börja om att jobba kl 18.

Idag har jag hållt på med projektet i 3,5 timmar! I sträck, utan paus! Sedan blev det dusch, lunch och iväg till Älvsbyn för att jobba 16-20:30.
Är nu hemma och har sett på Vampire Diaries och lite från Debatt på SVTPlay. Var tvungen kolla Kissies medverkan.

Nu ska jag avsluta med en härlig bild på en alldeles för härlig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0