Nödvändigt ont

Sådär, då har man varit duktig och vuxen och sökt jobb då. Bäst att göra det innan man ska på Arbetsförmedlingen. Ska tid om 30 minuter så, så det var som i sista minuten. Men nu är det gjort. Sökt två jobb och så fort våra tjänster kommer ut ska jag söka dom också. Känns så himla pissigt att vi ska behöva söka våra egna tjänster. Jag hoppas att ingen som är tillsvidareanställd söker och att det inte finns någon övertalig i poolen heller. För då är jag ganska säker på att jag får tillbaka min tjänst. HOPPAS!

Har kommit så långt i min packning att jag har valt ut en klänning till imorgon, det är väl bra! Men den hänger så fint på dörren än, ingenting ligger i resväskan. Men ska göra det efter AF-beösket.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaså, var det nån som gjorde falafel där?

Hehe ja du skulle ha gjort det :P

Är det imorgon du far till Örebro? :)

2011-03-18 @ 13:37:24
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0