Less

Oj vad jag är less nu känner jag. Vet inte om det beror på att jag har lite ont i halsen eller vad det är. Pollenallergin säkert också.
Mamma har satt om mina blommor idag. Och före det så handlade vi l ite nya plantor, köpte en jordgubbsampel, smultronplantor och så fick jag en gurkplanta av mamma. Då jag hade för lite jord hemma så skulle hon ta hem och plantera dom så får jag hämta dom imorgon.
Medan mamma har planterat har jag putsat fönstrena i köket och bytt gardiner, städat fint på köksbordet och nu sist blev det sista fönstret putsat. Så nu är det bara fönstrena på jobbet som är kvar att putsas. Puh..
Ska försöka städa till lite på köksbänken också, sen tror jag att jag är klar för idag. Orkar och ids ingenting mer. Blir en dusch sen, för jag stinker. Och så ska jag fixa naglarna. Och ikväll ska jag iväg och säga hej till alla KU-are, tydligen så saknar dom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0