Med smak av hallon, blåbär och banan

En på jobbet tipsade om kexchoklads nya smaker, och som den sucker jag är för (mjölk)choklad så var jag tvungen att testa dom.



Måste säga att alla hade en väldigt svag smak av hallon/blåbär/banan, men dom är riktigt goda och smakar faktiskt hallon/blåbär/banan. Bananen har nog mest smak av dom, men konstigt nog tycker jag nog bäst om den med blåbär. Varför det är konstigt? Jag är inte överförtjust i blåbär precis, men den här är riktigt god. Kanske är blandningen med mjölkchokladen som gör det, inte vet jag.

Jag tycker ni ska testa dom alla tre om ni inte redan gjort det. Kostar ca: 7 kr/st och är en lagom stor/liten snack.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo, kom igen nu du var ju på! Håll igång som tusan de sista tre dagarna! ;)

2011-05-25 @ 19:14:06
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Men hallå blåbär är ju jätteäcklig!

Då vågar jag definitivt inte smaka på de andra två.

2011-05-25 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0