Start av andra vårstädningen

Igår började ju jag och Elli med Fyrklöverns stora vårstäd. Har hunnit putsa alla fönster i rummen/lägenheterna. På fredag fortsätter vi med fönstrena i köket, matrummet, tvättstugan och korridoren. Så får vi väl se hur långt vi hinner, om vi hinner med kontorets fönster också eller om det får vara till nästa vecka.


Tur man inte har SÅ många fönster att putsa...

Men när jag nu har ångan uppe så är det väl lika bra att börja med vårstädningen hemma också, så nu ska jag putsa mina egna fönster, då är ju det gjort. Då är det gardinbyte, dammsugning, skurning, dammtorkning, skåpstäd och garderobsstäd kvar sen. Tur jag är ledig hela torsdagen! Hur skulle jag annars hinna med allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0