Inga Fruar ikväll

Upptäckte igårkväll att det inte går något Desperate Housewives ikväll. Upptäckte det när jag skulle kolla när det gick i repris på söndagar. Men det gick aldrig på söndag, så då var jag ju tvungen att kolla upp om det gick idag. Och det gör det tydligen inte. Det går en film istället, The Wedding Date. Varför Kanal5 gör så här fattar jag inte, men för mig så passar det faktiskt ganska bra.
House går ju samtidigt som Fruarna, så jag brukar spela in det och se på Fruarna. Men då jag ska vara barnvakt ikväll så blir det svårt att spela in två saker samtidigt. Så hade tänkt spela in eller se reprisen på söndag, men det behöver jag ju inte nu. Blir bara att spela in Outsiders och House.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0