Mission complete

Idag är det en månad sen jag slutade äta mjukbröd, godis, fika, och annat slisk och slask. Och jag måste säga att jag har klarat det galant! Det enda jag har syndat är bröd till två hamburgare och igår till andralunchen åt jag en tunnbrödsrullemacka. Trots det så ger jag mig själv betyget MVG! Eller A, för det är väl det som gäller nu.

Har länge tänkt ut en grej jag ska göra om jag klarade den här utmaningen, men jag måste kolla upp det först litegrann. Och i annat fall så löser jag det själv. Men vad det handlar om får ni inte veta ännu.

Hur firar man detta då? Med en massa slisk och slask? Absolut INTE! Det firas med hemmagjord tzatziki, träning och att bona golv. Då vet ni va djag har gjort/gör ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0