Trevlig kväll på jobbet

Jobbade på hotellet igår kväll. Hade 20 boende som kunde komma och äta plus en 12a som hade bokat en tvårätters-middag. Började kl 15, och när klockan var 16 kändes det som att jag hade varit där i 3 timmar. Trodde kvällen skulle bli lååång och seeeg, men så blev det inte. Hjälpte kocken att rulla köttbullar i en dryg timme, vilket han var väldigt glad över. Sedan hade jag totalt 19 middagsgäster, och helt plötsligt var klockan 21:10. När hann den bli det?! Så jag kunde sluta redan klockan 22:30 igår, en halvtimme tidigare alltså! Inte ofta det händer. Men jag hade en riktigt trevlig kväll på jobbet, trots lite matgäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0