Trötter

Trots 9 timmars sömn inatt är man trött. Why?

Hann inte med någonting igår. Jobbade till 15:30. Sen for jag och Annika och solade innan jag senare for och tränade. Kom hem och åt, duschade och la mig i soffan för att se TV. Såg först House och sen Greys Anatomy. Efter att ha sett en stund på Body of Proof och fått spola tillbaka några gånget gav jag upp! Jag gick och la mig. Utan att ha borstat tänderna, så trött var jag. Och klockan visade bara 20:20! Helt crazy! Vaknade till vid 22:30, tror jag. Såg imorse att jag fått ett sms då, så nog kan det hända att jag vaknade till då. Sen vaknade jag en snabbis 0:30, men somnade om direkt.

Jag som skulle börja julpynta igår, jo pyttsan! Får bli idag och det jag inte hinner idag får jag försöka hinna med imorgon innan jag ska iväg till Skellefteå. Brukar ta fram julgranen tidigt, men den får nog vänta till nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0