1 månad kvar

För ett år sen la jag upp en önskelista här i bloggen. Det är nämligen exakt en månad kvar tills jag fyller år! Blir ju så himla gammal bara, det känns lite jobbigt. Halvvägs till 50 låter så himla gammalt!

Vad önskar jag mig för någonting i år då? Det här är en lista mest för mig själv att se tillbaka på.


Sen har jag redan hunnit önska mig en del av dessa saker plus lite annat av mamma och pappa, men det orkade jag inte klippa ihop nu. Men ett par uggs vill jag ha, mina gamla fick jag ju lämna tillbaka efter typ 2 månader pga att sulan släppte. Sedan har jag önskat mig en volumini, en volumaster fast mindre. Jag vet att jag har önskat mig något mer, men nu kommer jag inte ihåg vad. Det är det som är problemet, jag kan komma på en bra sak jag önskar mig, sen minns jag inte vad det var. Men det har kanske med den höga åldern att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0