Barnvakt

Igår efter jag hade slutat jobba for jag en sväng på gymet. Hade inte ätit något sen 12:15, och ser ni, nästan inget mjälthugg alls! Lyckades springa 3,5 km på 20 minuter, utan gåpauser! Riktigt nöjd är jag! Men på söndag blir det nog 5 km på bandet!

Idag har jag varit barnvakt till två sköna tjejer. Vi har busat och lekt, ätit makanoner å torv och sett på ponny. Då mamman och farmorn kom så gjorde vi kyckling med sötsursås-gryta och ris. Mums! Bara en massa gomat idag!

Nu är jag hemma och ska ta igen mig lite. Ska se på Bron och True Blood som gick i onsdags. Har köpt hem Arbogas leverpastej och ska äta finncrisp och te. Massa mums! Unnar mig leverpastej så här på en fredagkväll, kändes som att man gärna hade haft något snaskigt värre då det är fredag och helg, men nu är det hårta bullar som gäller fram till november!

Kan ju bara säga att dom här fem dagarna som har gått har gått över förväntan bra! Jag är riktigt nöjd öve rmig själv! Det var bara idag det kändes konstigt att inte fara på affären och köpa något gott, även fast jag inte är sugen. Knasigt det där va?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker det är svårt att lyckas med kombinationen mat/träning, antingen är jag hungrig eller nyäten, och inget av dem gör ju träningen lättare :D



Sv: Det låter ungefär som våra rutiner med Astrid, och jag måste säga att det är väldigt bekvämt att vi fått till de vanorna :) Nä, om 15 år får man nog kämpa mer för att få dem i säng och kämpa ännu mer för att få upp dem ur sängen på morgonen :D

2011-10-10 @ 11:14:02
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0