Godnatt

Nu har denna dag nått sitt slut. Har hunnit med att måla, bakat dojndojn (mer om detta senare), gjort hemgjord aioli (som var sjukt stark) och hälsat på farmora. Fick ett recept av henne, så blir till att börja baka snart. Är ju bara två veckor kvar innan mitt hem måste vara fyllt av en massa gott fika! Och då menar jag verkligen MYCKET fika!

Fick veta ikväll att vi har ett möte på jobbet imorgon. Så klockan 10 måste jag vara på jobbet. Men då hinner jag ju iväg och träna efter mötet och innan jag börjar jobba! Får väl se hur mycket tid jag har, om det blir långdistans på löpbandet eller intervaller. Borde kanske köra lite intervaller, har inte gjort det än. Eller så kör jag som sist, med 1,0 i lutning (fast jag har ingen aning om hur lutningen mäts). Då sprang jag på 11,0 med 1,0 i lutning i 10 minuter, sedan 5 minuter utan lutning.

Nej, godnatt tror jag visst det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0